Wednesday, May 2, 2012

Taustad jms

Panin hindeid multikate ja taustapiltide eest, lisasin ka kommentaare. kui sul on eKoolis küsimärk siis tähendab see, et ülesanne on tegemata ja see tuleb ära teha. Vastasel korral muutub küsimärk puudulikuks hindeks.
Väga hea multika ja taustapildi on teinud Laura L, hoolimata sellest, et Laurat polnud eelmisel tunnil koolis.
Palun kirjuta selle postituse kommentaariks, kelle töölaua taustapilt sulle kõige rohkem meeldis, blogide aadressid leiad siit paremalt. Võid llisada ka mitu nime. 

Uue ülesandena  valmistame kooli olümpiamängudeks kodulehe, see asub aadressil http://vanalinnaolympia.edicypages.com/ 
Iga rühm teeb paneb oma materjali enda ajaveebi ja mina kopeerin sealt olümpiamängude veebilehele.

11 comments:

  1. Mulle meeldisid võrdselt Karmeni, Laura L ja Kairiti töölaua taustad.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldisid Kätlini ja Karmeni töölaua taustad.

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldisid võrdselt Laura L ja Kairiti töölaua taustad.

    ReplyDelete
  4. Mulle meeldisid kõige rohkem Mona ja Emma oma.

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldisid Karmeni ja Laivi omad.

    ReplyDelete
  6. Kõige paremad on Karmeni ja Kairiti omad.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldis kõige rohkem Karmeni ja Laivi omad.

      Delete
  8. Mine arvates on parimad Karmeni ja Kairiti omad.

    ReplyDelete